اعتراض فرهنگیان به لایحه رتبه بندی معلمان-راهبرد معاصر
زمان خداحافظی دیوید تیلور مشخص شد! سپاه پاسداران بیانیه صادر کرد: جزئیات برگزاری مراسم‌های بزرگداشت شهید سردار نیلفروشان بیانیه مهم حزب‌الله درباره مرحله جدید مقابله با رژیم صهیونیستی: منتظر روز‌های آینده باشید عکس | واکنش صاحب خانه‌ای که یحیی السنوار در آن به شهادت رسید عراقچی در بدو ورود به ترکیه: اکنون در منطقه درک مشترکی وجود دارد | مسائل باید مسالمت‌آمیز حل شود کشف غار ماقبل تاریخ در گیلان ناترازی مسکن به ۷ میلیون واحد رسید وزیر خارجه ترکیه: احتمال درگیری میان تهران و تل آویو بالاست محسن رضایی: ایران به دنبال جنگ نیست قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۲۷ مهرماه ۱۴۰۳/ سقف مقاومتی سکه شکست خطیب زاده: ما برنامه نظامی هسته‌ای را دنبال نمی‌کنیم | خویشتن داری در برابر اسرائیل دیگر کارساز نیست ورود سامانه جدید پربارش به ایران | سرمای شدید و بارش در این مناطق بهترین بازیکنان تاریخ از نگاه مارکا | مسی در پله اول؛ مارادونا پنجم وقوع زمین لرزه‌ای به بزرگی ۴.۳ ریشتر در استان گلستان ثبت ۲ شکایت جواد نکونام از استقلال + جزئیات

اعتراض فرهنگیان به لایحه رتبه بندی معلمان

فرهنگیان مدارس امروز سرکلاس حاضر نشدند، آنها نسبت به عدم تایید لایحه رتبه بندی معلمان شکایت داشتند.
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۱ - ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - 2021 December 11
کد خبر: ۱۱۳۱۱۱
تعداد نظرات: ۲ نظر

به گزارش راهبرد معاصر مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: تشکل‌های صنفی معلمان در سراسر کشور اعلام کردند که به دلیل مباحث معیشتی، مسائل کاری، رتبه‌ بندی معلمان و وعده‌هایی که به آنها داده شده و هنوز محقق نشده است امروز و فردا تدریسی در کلاس‌های درس ندارند.

اعتراض معلمان به محقق نشدن رتبه بندی معلمان

محمد اعتدادی در خصوص عدم تدریس معلمان در کلاس‌های درس امروز و فردا، اظهار کرد: تشکل‌های صنفی معلمان در سراسر کشور اعلام کردند که امروز و فردا در کلاس‌های درس تدریس ندارند. در تعدادی از مدارس اصفهان هم معلمان برای محقق شدن رتبه‌بندی در کلاس درس حضور پیدا نکردند.

وی اضافه کرد: قرار است موضوع رتبه‌بندی معلمان امروز و فردا در مجلس شورای اسلامی مطرح شود و تصمیم تشکل‌های صنفی معلمان مبنی بر عدم تدریس به دلیل همین موضوع است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان تاکید کرد: همه معلمان این درخواست را دارند و با مصوب شدن قانون رتبه‌بندی معلمان افزایش حقوق و مزایای دیگری برای آنها اعمال می‌شود.

اعتدادی خاطرنشان کرد: معلمان برای مباحث معیشتی، مسائل کاری، رتبه‌بندی و وعده‌هایی که به آنها داده شده و هنوز محقق نشده است معترض هستند و در قالب تشکل‌های صنفی در سراسر کشور نوع اعتراض را به صورت عدم تدریس در کلاس درس امروز و فردا نشان می‌دهند.

وی تصریح کرد: معلمان تنها در برخی مدارس اصفهان در اعتراض به پاره‌ای از تصمیمات در خصوص وضعیت معیشت فرهنگیان امروز تدریس نداشتند./ایمنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بازنشسته۱۴۰۰
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
0
0
آقای اعتدادی چرا توی این دوسال روزه سکوت گرفته بودید و مخالف اعتصاب بودید اما حالا که وقت رفتن تان هست متعصب شده اید .کجا رفت دولت تدبیرتان؟
.
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
0
0
حق دارید اعتراض کنید چون اولش گفتن ۸۰ درصد هیئت علمی اضافه میشه الان شده بین یک تا سه میلیون
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار